۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

هی هنرمند بهترین کارتو ارائه نده!

چند وقت پیش خبری از ادی مورفی شنیدم که چند وقتیه کارهاش خیلی کمفروش شده و کم کم داره طرفداراش رو از دست میده، بعد سری به فیلمو گرافی ادی مورفی زدم دیدم وحشتناکه! به غیر از انیمیشنهای شرک و موزیکال دختران رویایی تقریبن همه فیلمهای سالهای اخیرش شکست بدی خوردن! شاید بخاطر اینکه ادی مورفی مثل جوکی شده که یه بار که بهت میگن خنده داره اما وقتی اون جوک رو دهها بار بهت میگن دیگه حالت ازش بهم میخوره!
کارهای موفق اخیر ادی مورفی شرک که توش نقش یه خر رو داره! و موزیکال دختران رویایی که نقش یه خواننده معتاد رو داره، همشون ادی مورفی توشون نقشهای متفاوت از نقش همیشگی که تو فیلمهاش می بینیم داره، پس ادی مورفی اگه تو فیلمهاش خودش نباشه و نقش متفاوتی رو ارائه کنه موفق تره!
خب اینایی که گفتم که چی؟!... اصلن ادی مورفی مگه کیه؟!... گور باباش!... هر غلطی دلش میخواد بکنه!.. به من چه!
می دونید این مزخرفات! رو مقدمه گفتم که به اینجا برسم بعضیا هی زور میزنن که بهترین کارشون رو ارائه بدن بعد اونقدر از این موفقیت سر مست میشن که هی میخوان تکرارش کنن! اون موق میرن رو اعصاب مخاطبشون! ای بابا بسه دیگه! یه بار گفتی هی تکرار نکن دیگه ذوق نمی کنم! یه حرف متفاوت بزن!
شاید بهتر باشه یه هنرمند همیشه آخرین تیر ته کشیده شو نگه داره و تا آخرین لحظه نگه داره تا در موافق اضطراری ازش استفاده کنه! اما مشکل اینجاست که کی میدونه آخرین لحظه چه موقع هستش؟!!
اصلن همون گور بابای ادی مورفی و هرکی که چاه هنرش خشکیده و نمی تونه یه حرف یا کار درست حسابی ارائه بده! عرضه داری مثل آلپاچینو یا رابرت دنیرو همیشه دوستداشتنی باش! یا مثل کلینت ایستوود هی بهتر شو! یا مثل نمونه وطنی خودمون استاد انتظامی همیشه عالی باش! نمی تونی برو بمیر!
پی نوشت: بابت این لحن خشن و زننده عذر میخوام! باز اعصاب ندارم!

۲ نظر:

  1. شاید بهتر باشه یه هنرمند همیشه آخرین تیر ته کشیده شو نگه داره و تا آخرین لحظه نگه داره تا در مواقع اضطراری ازش استفاده کنه! اما مشکل اینجاست که کی میدونه آخرین لحظه چه موقع هستش؟!!
    کاملن با این حرفت موافقم.برای همین خیلی وقته قصد دارم یه سایت بزنم توش عکس هام رو بذارم ولی همیشه گذاشتم عکس ها به یه جایی برسن که حداقل خودم رو ارضا کنند. به نظر اگه از اول کار با کیفیت پایین بکنی دیگه همه در اون سطح می بیننت و پیشرفتت کمتر به چشم میاد ولی اگه از اول طوفانی شروع کنی و بتونی اون بالا بالاها بمونی خیلی بهتره!
    من و امثال من که هنری نداریم و اسمم مناسبمون هنر جو ئه فکر کنم با این اوصاف آخر نوشته احتمالا باید بریم بمیریم.
    یه چیز جدید بگو،این روزا هیچ کس هیچی نداره!

    پاسخحذف
  2. سلام علیرضای عزیز. سلااااااام

    پاسخحذف